Warsztaty sprzedażowe dla działów handlowych i działów wsparcia sprzedaży

Jeśli ważna jest dla Ciebie skuteczność sprzedażowa i spokój z minimalnym wysiłkiem podczas spotkań, to te warsztaty są dla Ciebie.

Jeśli nie chcesz:

  • stresować się spotkaniami z klientem/szefem/ właścicielem Twojej firmy,
  • ciągle się tłumaczyć czemu nie zawsze udaje się zrealizować planu sprzedaży w 100%,
  • obawiać się czy dostaniesz premie od sprzedaży na oczekiwanym/potrzebnym Ci poziomie,
  • ciągle szukać winnych/obwiniać po cichu siebie,
  • płacić emocjami ceny za trudy z jakimi się spotykasz na rynku/u klientów,
  • mieć uszczerbku zdrowotnego wynikającego z ciągłego napięcia,
  • przenosić emocji do życia prywatnego i ponosić tego konsekwencji.

Jeśli chcesz:

  • być skutecznym handlowcem,
  • czerpać radość i przyjemność ze spotkań z klientami,
  • bawić się rozmowami i umieć obserwować zmiany jakie zachodzą w Twoim rozmówcy podczas spotkania/spotkań,
  • realizować bez wysiłku plany sprzedażowe przed terminem,
  • mieć spokój w pracy i w życiu prywatnym,
  • mieć czas i nadmiar gotówki na relaks i hobby,
  • stać się partnerem w rozmowach z przełożonymi,
  • mieć większe szanse na awans i podwyżki,
  • być bezpiecznym w firmie,
  • mieć zawsze rzeszę wiernych ufających i przywiązanych klientów,
  • być wzorem dla innych.
Jeśli na większość pytań odpowiedziałeś twierdząco, to TE WARSZTATY SĄ DLA CIEBIE LUB CZŁONKÓW TWOJEGO ZESPOŁU.

Główne tematy warsztatów:

  • Umawianie spotkań handlowych- sesje na „żywo”
  • Sprzedaż telefoniczna
  • Prospecting/kwalifikacja klientów
  • Zasady skutecznej emocjonalnej komunikacji podczas spotkań
  • Zbieranie informacji do skutecznego przygotowanie propozycji
  • Odnajdowanie kluczy dostępu do klienta/metaprogramy
  • Obiekcje, jak je wykorzystać do szybszego domknięcia sprzedaży
  • Sztuka przekonywania/wywieranie wpływu
  • Prezentacje handlowe, jak szybko i prosto osiągnąć efekt
  • Wystąpienia publiczne
  • Negocjacje


I bardzo ważny element !!!
Napiszę podręcznik/instrukcję dla handlowców, który zwiększy ich skuteczność o 40%

To materiał, który wypracowuję wspólnie z działami produktu i działem handlowym. Następnie po powstaniu narzędzia uczę, jak z niego skutecznie korzystać.

Jest to usystematyzowany/ustandaryzowany sposób prowadzenia rozmów z klientem w oparciu wiedzę produktową i skuteczną psychologię.

Jeśli nie chcesz:

  • stresować się spotkaniami z klientem/ szefem/ właścicielem Twojej firmy,
  • ciągle się tłumaczyć czemu nie zawsze udaje się zrealizować planu sprzedaży w 100%,
  • obawiać się czy dostaniesz premie od sprzedaży na oczekiwanym/ potrzebnym Ci poziomie,
  • ciągle szukać winnych/obwiniać po cichu siebie,
  • płacić emocjami ceny za trudy z jakimi się spotykasz na rynku/u klientów,
  • mieć uszczerbku zdrowotnego wynikającego z ciągłego napięcia,
  • przenosić emocji do życia prywatnego i ponosić tego konsekwencji.

Jeśli chcesz:

  • być skutecznym handlowcem,
  • czerpać radość i przyjemność ze spotkań z klientami,
  • bawić się rozmowami i umieć obserwować zmiany jakie zachodzą w Twoim rozmówcy podczas spotkania/spotkań,
  • realizować bez wysiłku plany sprzedażowe przed terminem,
  • mieć spokój w pracy w życiu prywatnym,
  • mieć czas i nadmiar gotówki na relaks i hobby,
  • stać się partnerem w rozmowach z przełożonymi,
  • mieć większe szanse na awans i podwyżki,
  • być bezpiecznym w firmie,
  • mieć zawsze rzeszę wiernych ufających i przywiązanych klientów,
  • być wzorem dla innych.
Jeśli na większość pytań odpowiedziałeś twierdząco, to TE WARSZTATY SĄ DLA CIEBIE LUB CZŁONKÓW TWOJEGO ZESPOŁU.

Główne tematy warsztatów:

  • Umawianie spotkań handlowych- sesje na „żywo”
  • Sprzedaż telefoniczna
  • Prospecting / kwalifikacja klientów
  • Zasady skutecznej emocjonalnej komunikacji podczas spotkań
  • Zbieranie informacji do skutecznego przygotowanie propozycji
  • Odnajdowanie kluczy dostępu do klienta/metaprogramy
  • Obiekcje, jak je wykorzystać do szybszego domknięcia sprzedaży
  • Sztuka przekonywania/ wywieranie wpływu
  • Prezentacje handlowe , jak szybko i prosto osiągnąć efekt
  • Wystąpienia publiczne
  • Negocjacje


I bardzo ważny element !!!
Napisze podręcznik/ instrukcję dla handlowców, która zwiększy ich skuteczność o 40%

To materiał, który wypracowuję wspólnie z działami produktu i działem handlowym. Następnie po powstaniu narzędzia uczę jak z niego skutecznie korzystać.

Jest to usystematyzowany / ustandaryzowany sposób prowadzenia rozmów z klientem w oparciu i wiedzę produktową i skuteczną psychologię.

Zapisz się do mojego newslettera i otrzymaj darmowy poradnik!

Zapisz się do mojego newslettera i otrzymaj darmowy poradnik!

Zapisz się do mojego newslettera i otrzymaj darmowy poradnik!